Förmodligen endast för tjejer

Jag har fastnat för två väldigt roliga tv-serier på MTV. Jag brukar aaaaldrig kolla på MTV annars men nu har de kört ett par serier ett tag som är riktigt roliga. Det är ju ändå MTV så självklart är det reality-tv och såå mycket bättre än Laguna beach och annat sånt shit. Next  är serien där en kille eller tjej får chansen att dejta fem stycken, samtidigt. Såhär skriver MTV om serien på hemsidan:

Har du någonsin önskat att mitt under en dålig dejt kunna sticka utan att ha dåligt samvete?
NEXT är programmet som låter dig göra just det.
Vi låter dig gå på 5 dejter och samma stund som du blir arg, irriterad, eller bara uttråkad är det bara att sparka ut personen på gatan och beordra in nästa person som står på tur.
För varje minut som någon klarar av att hålla ditt intresse vid liv belönas dem med en sedelbunt rakt i handen. Var bara försiktig så du inte är alltför hård mot dina dejter, annars kanske de väljer pengarna istället för en andra dejt.



Hihi, så jäkla kul =P

Det andra programmet är Ex-effect! Här får två ex möjligheten att dejta igen. De anländer med sina nya partners till en semasterort där de tror att de alla fyra ska umgås under en helg. Men precis vid ankomsten blir partnerna "hemskickade" och kvar står de två exen och ska nu spendera helgen själva. So they think. Deras respektive har då blivit inlåsta i sin egen svit på hotellet och spionerar på sina partners hela helgen. Svartjuka svarta tjejer är roligast att kolla på :P

Nämnde jag att dessa två serierna förmodligen endast är något för tjejer att kolla på? ;P Jag vet en som skulle sucka, himla med ögonen och stöna av tristess om han såg det. Nämner inga namn, bara pekar lite på min sambo ;P



The ex-effect 19.00 (repris 23.30)
Next 19.30 (Repris 00.00)

Kommentarer
Postat av: nadia

men gud vad roligt ! men du har lagt av nu eller ?

2008-07-01 @ 16:06:56
URL: http://nadiaahagberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0