Ledig onsdag

Lite besviken är jag idag. Smhi LOVADE fint väder från och med idag och det är mulet och trist här idag. Bah. Blir ju lite småirriterad eftersom jag hade intentionen att ligga fastspänd på stranden och pressa pressa pressa idag. Attans bananer. Ingen sol alls. Hoppas verkligen att den kommer imorgon isf, men då börjar jag 15,30 så det blir inte någon heldag på stranden som jag hade hoppats på. Istället blir det en fikasväng på IKEA med Carro och Jane idag istället. Ska bli trevligt det också =) Ingen shopping dock för mig för det ekar verkligen i både plånboken och på banken. Skulle behöva köpa så mycket; shorts (har bara två par!!!), kjolar, sommarklänningar, skjorttunika, skor, tröjor. Ja, herregud. Men det blir inget med det förens i typ september när jag fått lön och sånt och har betalat hyra och allt skit som måste betalas. Anyway, nu ska jag sminka mig och göra mig iordning för en fikatur på IKEA. Ska nog be lillsyrran att göra en inbakad fläta i luggen tror jag, sånt kan jag inte göra själv ;P haha


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0