Lite uppdatering

Igår va det festivalkväll i helsingborg, ja det är det ikväll oxå iof men nu handlar mitt inlägg om igår :P Oscar kom hit runt 4, vi sov en liten stund, duschade och gjorde oss iordning, åt grekisk kvällsmat med mamma och pappa, tog bussen in till stan och njöt av festivalen och det underbara vädret. Första anhalten va gröningen och scenen där, inte riktigt min musiksmak med Soilwork men Oscar tyckte det va bra och det va kul att komma ut lite =) Träffade Janna och hennes kompis Lotta som sen hängde med oss större delen av kvällen. Såg en viss person som jag inte alls ville se, tur han inte såg mig, har lyckats undvika honom sedan nian och har ingen som helst lust att träffa honom. Blä.

Efter det (och några kissrundor) sprang vi på Pada och Sanna som joinade oss en liten stund. det bar av mot Donout-tältet där vi köpte 10 stycken och satt sedan och krängde dem vid Kungstrappan. Mycket trevligt och gott :) Padas tredje donout va nog roligast =P sen gick vi rundor en stund och tog 12 bussen hem. va väldigt trötta och jag hade ont i fötterna som bara den trots att jag bara hade ballerina på mig.

Idag har vi legat på stranden, badat och solat och fikat. Åt glass på Sofierokiosken och nu är jag ensam igen. Oscar har åkt hem för att spendera resten av helgen med sina böcker, pluggandes inför tentorna som kommer om några veckor. Själv är jag väldigt sent ute, ska träffa Therese om en timme och en kvart och här sitter jag, oduschad och inte en aning om vad jag ska ha på mig eller när bussen går eller nånting. Bra jobbat Susanna :P

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0