Monday cravings

Denna veckans cravings tar en helt annan riktning än den brukar. We're going male.
Jag som börjar bli allt mer modeintresserad (aldrig varit det tidigare!) har en pojkvän som inte alls är modeintresserad. Även fast jag inte är en slav under modet så tycker jag om att se bra ut när jag lämnar husets fyra väggar och jag vill gärna att sambon ska göra det också. Men en mer ointresserad pojke får man nog leta efter, hehe. Jag försöker pimpa min pojkvän med olika nya klädesplagg och assecoarer, men det är just det sistnämnda som är problemet. Han har fått halsband och väskor och halsdukar av mig men använder han det? Nej. Han håller sig till de gamla, nästan trasiga plaggen som hänger i hans garderob som han känner sig bekväm i och har haft i tusen år. Så idag går jag på jakt efter snygga assecoarer till killar. Blev inspirerad av en artikel på Sofis mode. Nu är inte kollaget här tänkt som en outfit utan endast snygga grejjer, passande till killar i sommarsverige ;)



Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0