Monday cravings

Dagens craving är något som alla vill ha, som de allra flesta har - vissa betydligt mer än andra. Jag är fattig student så detta vill jag verkligen ha. Nog för att det precis varit löning men en lön på 3000 va inte riktigt det jag ville ha, dock jobbade jag inte så mycket under juni så jag hoppas få mer i augusti. Men pengar vill jag ha iaf, behöver köpa lite höstkläder medans de fortfarande finns kvr i butiken, mamma vill åka till sthlm/cph ett par dagar och då behövs det oxå pengar. Får ju inte csn nu under sommaren och hyran ska betalas. Så det blir inte mycket över denna månaden. Och augusti har inte ens börjat. Hur ska vi kunna köpa mat? ;P


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0