Ny design?

Jag är sugen på en ny design till bloggen. Jag gillar skarpt den jag har nu men eftersom jag har fått den av en annan tjej som redan haft den på sin blogg så känns det som om jag ärvt den ;P haha. Jag skulle vilja ha en egendesignad blogg, nånting som jag satt ihop själv. Men nu är det ju såhär: 1: Jag har inte photoshop så jag kan inte göra en själv. 2: Jag har ingen som helst aning om vad alla koder etc betyder så jag skulle aldrig klara av att göra en bloggdesign och inte mindre sätta in den i bloggen så att det blir snyggt 3: Jag är alltså totalt inkompetent på ämnet så jag behöver någon som hjälper mig =P

Däremot så har jag suttit och lekt lite i paint om kvällarna när jag inte haft något att göra och jag har gjort tre stycken designer. Vilken av dessa tre tycker du är finast och vilken skulle passa bäst in på min blogg?

       

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0