Ny jobbvecka

Vaknade till underbart solsken och hetta, gick till bussen och satt där och stekte tills den kom. Nu är jag på jobbet och springer upp och ner i tvättstugan och tvättar. Väntar nu på att hemtjänsten ska komma så vi ska lägga henne. Va ute och gick en liten promenix på förmiddagen oxå, gick förbi Pernillas hus och hon och Helena höll på och grejja på balkongen. Kunde inte skymta mycket till mage men det va nog för att balkongräcket var i vägen. =P

Igårkväll va jag hemma hos Nicole och hade tjejkväll med henne och Therese. det var precis det jag behövde den dagen, få tänka på annat än det som jag ville tänka på. Eller inte ville tänka på rättare sagt. Mycket blev sagt och det var skönt att komma ifrån det lite, käka godis, kolla film och snacka skit med två av de underbaraste tjejerna i världen. <3

Jag har grymt ont i ryggen idag känner jag, någon måste knäcka rätt den känns det som. Hungrig är jag också, vill äta min fiskgratäng nu men måste lägga henne först. De håller på och bygger utanför så de borrar och håller på, himla oväsen. Förstår inte hur hon ska kunna sova till det ljudet sen. Hoppas det är någon trevlig från hemtjänsten som man kan prata lite med =)

Nu känner jag lukten av sommarregn. Då har det tråkiga vädret rullat in då med andra ord. Tittar ut genom fönstret, och mycket riktigt så regnar det lite granna.

Ikväll spelar HIF bortamatch mot IFK Göteborg. Lycka till... det lär de behöva =P tror inte att HIF har någon större chans att vinna men jag hoppas klart på det bästa. Rapporterar mer ikväll.

Det ska komma en Monday Craving oxå, det lovar jag ;)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0