Onsdagsskvaller

Ni som inte läste det förra inlägget kanske undrar varför jag lägger upp mitt onsdagsskvaller redan idag. Men jag jobbar hela dagen imorgon och åker till Göteborg på kvällen så det blir inget då :P

Pappor är väl underbara? De ställer alltid upp, de finns alltid där. De ger en pengar, köper pizza när mamma inte är hemma och lagar mat för han inte orkar själv, kör gärna dit man vill bli körd och betalar kläder när man är ute tillsammans på stan. Jag älskar min pappa för allt han gör för mig. Han kommer bra överens med min pojkvän och har aldrig sagt vilka killarn jag ska välja utan vill att jag ska välja med mitt hjärta och vara lycklig. Såna pappor är ju underbar. Men det är inte alla som har en sån pappa. Jessica Simpson till exempel. Hennes pappa Joe, tillika manager, har gjort henne till stjärna men när det kommer till kärleken får killarna se upp. Enligt tidningar lägger pappa Joe sig i Jessicas kärleksliv vilket resulterar till att killarna tar till flykten. Vi kan läsa i denna veckans upplaga av Sofis mode att pappa Joe följer Jessica vart hon än åker, till och med när hon åkte på en romatnisk semester till Mexico. Han predikar mycket om bröllop framför Jessicas killar och diskuterar mer än gärna (de ekonomiska) fördelarna med giftemål. Jessicas senaste förhållande varade i 8 månader och var med fotbollsstjärnan Tony Romo. Men han bröt upp med Jessica i maj av en väldigt enkel anledning - hennes pappa. Likaså gjorde Jessicas ex-man Nick Lachey . Stackars pojkar. Och stackars Jessica. Jag antar att jag kan skatta mig väldigt lycklig som har en så bra pappa som jag har :)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0