Onsdagsskvaller

Jag må vara lite efterbliven ibland när det kommer till skvaller. Jag kanske inte uppfattar allt i kändisvärlden så det må vara att denna nyheten kan vara liiiite efter =P Men jag har undrat en sak ända sedan Asia vann Pussycat dolls förra året. Jag följde inte det alls men såg sista avsnittet för att se vilken av tjejerna som blev den "lyckliga" vinnaren och därmed den 7e medlemmen i gruppen. Enligt mig vann fel person. Asia är nästan hälften så kort som de andra tjejerna i gruppen vilket bara ser dumt ut + att hon har världens värsta personlighet och attityd. De senaste månaderna när jag har skymtat ett reportage av Pussycat dolls har jag inte kunnat se Asia någonstans och inom mig skrattade jag när jag antog att det var de resterande tjejerna i gruppen som kickat ut henne just pga hennes attityd. Men efter att ha googlat runt lite så inser jag att Asia bara är en bortskämd och otacksam liten unge för hon hoppade av gruppen nästan omedelbart efter vinsten för att satsa på en solokarriär. Hur otacksam får man vara? Det är ju så man blir förbannad. Tänk på den tjejen som kom tvåa i tävlingen och inte fick delta i gruppen utan får stå och se på när vinnaren väljer att inte gå med i gruppen utan satsa på en solokarriär.. *suck*




Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0