Snart helg

Imorgon har jag min sista dag på jobbet. Känns konstigt och lite småtrist nu när man kommit in i det och trivs med nästan alla kollegorna och så. Men kanske kommer tillbaka nästa sommar =) Imorgon jobbar jag bara till 13, så skönt. Sen blir det lunch med Snecker. =) Sen bär det av hem till Oscar och så ska jag spendera hela helgen där faktiskt. Ska passa Viktor medans Monika och Micke är i Falsterbo på tävlingarna. Ska bli jättekul =) Men dock känner jag av min hals och mitt huvud lite just nu :/ Får ta en tablett och gå och lägga mig tror jag för jag är grymt trött.

Va på Väla med Jonna en sväng efter jobbet. Inte träffat henne sedan i påskas så det va väldans massa kul =) Ska ses nästa vecka också. Synd att vi inte ses så ofta :/

Nu ska jag fixa med benen, jag hoppas på sol till helgen och då kan ju int spirorna se ut hur som helst ;P

Kommentarer
Postat av: Em

Med risk för att låta lite pessimistisk och förströra dina drömmar så kan jag berätta att det ska bli äkta svensk sommar hela helgen. Regn och åska för hela slanten. Rackarns kast väder, vi borde ge dem på SMHI uppe i Norrköping en stor spark där bak. Hm, eller varför inte sparken helt och hållet? Anställa lite nya vädernissar som kan beställa lite solsken? Hihi... Puss...

2008-07-18 @ 10:44:51
URL: http://delaem.blogg.se/
Postat av: Evelin

okej, fan va roligt om hon skulle få ett barn till asså! nicole är så jävla bäst :] <3

2008-07-18 @ 12:29:05
URL: http://evelincelik.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0