Sommaren 08

Den här sommaren har verkligen inte levt upp till mina förväntningar. Ingenting har varit som jag trodde och hoppades att det skulle bli. Vädret har varit skitdåligt förutom precis runt studenten. Jag har legat på stranden EN gång. Jag har inte fått träffa så många av mina vänner som jag hoppats på, jag har inte heller spenderat tillräckligt med tid med de vännerna som jag däremot har träffat och som jag verkligen vill träffa mycket. Alla bara jobbar eller dejtar eller.. Jag ska egentligen inte säga något för jag har själv pojkvän som jag gärna träffar men ja, det eviga jobbandet hos alla. Jag jobbar oxå men.. ja.. Allt har blivit så vuxet. Alla jobbar. Ingentin är som förr. Tänk när man va 15-16-17 och inte jobbade. Låg på stranden med vännerna dagarna i ända. Umgicks hela tiden. Gjorde roliga saker ihop. vad har jag gjort denna sommaren? Göteborg två snabbisar, Ullared en gång, Winnerbäck. Det är typ det enda jag gjort. Lite shoppingrundor och fikadejter här och där och nån filmkväll. Två utekvällar. Ingen utlandsresa, ingen danmarkstrip, inget ven, ingen riktig festival. Den här sommaren är inte som jag ville att den skulle vara. Jag trodde jag skulle må så otroligt mycket bättre när jag kom från Norrköping, när jag fick vara nära alla jag älskar, fick vara ifrån Oscar lite grann. Men vi har mest bara bråkat när vi varit ifrån varandra. Allt har varit kaos. Jag vill ha en sommar med sol, bad, glass, kubb, konserter, utekvällar, sommardrinkar, nöjesfält, underbara vänners sällskap. Till och med förra sommaren med allt sitt regnande va bättre än det har varit hittills. Hoppas verkligen att det ändrar sig. En månad kvar till jag åker hem nu. Hoppas månad 2 är bättre än månad 1.

Kommentarer
Postat av: Nic

"Tänk när man va 15-16-17 och inte jobbade. Låg på stranden med vännerna dagarna i ända." Hade det varit sommar och sol så hade inte jag jobbat så mycket iaf ;P Anledningen jag jobbar så mkt /och varje helg/ är pga. vädret ;P

2008-07-13 @ 22:05:38

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0