Sugig match

1-1 blev slutresultatet när HIF åkte till Göteborg för att möta .. just.. Göteborg. Väldigt rättvist efter en grymt tråkig match där Göteborg dominerade första och Helsingborg andra. Vi är nöjda med en poäng efter det spelet.. suck. Förbättringar måste fan göras, sååå dåligt.


Nu ska jag gå och lägga mig, fast jag ska städa upp lite ute i rummet först. Min moster och kusin kommer tydligen imorgon och de kanske ska sova där ute eller iaf låna en av mina sängar därute. Det ligger typ kläder överallt och det kan det ju inte göra när man får finfrämmande ;P Trött är jag idag så det ska bli skönt att sova. Jobba imorgon oxå ju.

Har listat ut att jag får min lön en månad efter.. suck. Junilönen får jag alltså i slutet av juli och julilönen i slutet av augusti. Jättebra för de månaderna men piss för denna och nästa eftersom jag kommer få typ 600 i lön, om ens det, för de dagarna jag jobbade i juni. Crap.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej och tack för din kommentar! Jag använder mig utav sockerpasta när jag gör mina tårtor. Färger (och även sockerpasta) finns att köpa hos kakburken.se. Och det är inte så svårt som det ser ut, jag lovar!



Lycka till med bakandet!

2008-07-08 @ 02:59:33
URL: http://linneasskafferi.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0