Tänkte blogga lite om..

.. Days of our lives. Den här serien har jag följt sedan högstadiet, vilket är en herrans massa år sedan. Jag vet egentligen inte varför jag följer den, för den är så otroligt dålig och patetisk med kassa skådespelare och överdriven handling. Men jag tror att det är det som gör det så roligt. Att sitta och kunna mobba skådespelarna för deras usla insatser och sitta och sucka åt handlingen och problemen som bara blir mer och mer invecklat. Livet i Salem är aldrig lugnt, intriger intriger, det verkar som om det aldrig kommer sluta lyckligt. Serien har gått sedan 1965 (!!!!) i USA och går fortfarande, vi ligger ca 3 år efter om det ens räcker. Så vi kommer ha serien måååånga år till. Underligt att sånt här går bra egentligen. Det är egentligen bara skräp, men roligt skräp är det iaf ;P



Kommentarer
Postat av: Linnea

Självklart är det ok att du länkar till mig!



Sockerpastan kan du köpa via internet (kakburen.se brukar jag beställa ifrån).



Hoppas tårtan blir bra!

2008-07-08 @ 13:49:19
URL: http://linneasskafferi.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0