Tekniskt fel? Eeeeh ja !!

Haha, väldigt konstigt. Ni som följer min blogg uppmärksammade nog ett litet (läs stort) smärre tekniskt fel i min blogg igårkväll. Jag bloggade från min mobiltelefon på jobbet och inlägget, som förövrigt inte publiserades enligt min telefon då jag fick ett tekniskt fel meddelande, publicerades 15 gånger. Även fast jag bara tryckte på publicera 1 gång. Mycket konstigt. Men nu lyckades jag faktiskt hitta en knapp som tar bort inläggen, så 14 inlägg är nu borttagna. Mycket märkligt måste jag säga. Men nu är allt som vanligt igen.

Det som inte fick hända på jobbet hände imorse. Han fick ett epileptiskt anfall när jag skulle ta upp honom och jag har nog aldrig varit så panikslagen i hela mitt liv. Som tur är så skulle jag precis flytta honom till duschstolen för morgonduschen så han hade inga kläder på sig på underkroppen när det hände vilket gjorde det enkelt för mig att snabbt ge honom medicinen som ges rektalt. Men jag skakade nog nästan lika mycket som han gjorde och ringde och hulkade i telefonen till Oscar som lyckades lugna ner mig och berömma mig för vad jag hade gjort! Nu känns det betydligt bättre och nu vet jag ju hur det är att jobba med honom när han får ett sånt anfall. Jag hoppas ändå att jag slipper det i fortsättningen ändå för det va något av det värsta jag varit med om.

Efter jobbet så blev jag hämtad av mina änglar Nicole och Therese och vi spenderade en underbar dag i Helsingör och på Väla. Blev en del shopping :) Bilder på detta kommer förhoppningsvis ;P

Ikväll är det festival för hela slanten med Oscar och ska även träffa Änglarna och ett annat gäng inne i stan. Ser verkligen fram emot att få komma ut och få ha lite roligt.
Nu väntar duschen, svetten nästan rinner av mig så varmt det är idag. Mätaren visar på 32 grader och då står inte ens solen på!! Underbart, fast nästan för varmt. Uppdatering på helgen kommer :) Pusshej

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0