That's that

Då har jag tagit mig i kragen och bokat min hemresa till Norrköping. Blev en dag senare än vad jag hade tänkt men för 95 kr mot 195 så åker jag gärna en dag senare. det betyder ju även att jag får en extra dag i underbara Helsingborg. Hemfärden går den 12/8 och är hemma ca 20.00 i Norrpan. Nu ser jag alltså ett slut på sommaren, det har jag inte gjort tidigare. Nu är det mer påtaligt att jag måste åka hem och jag har fått en konstig känsla i magen som jag inte kan beskriva. Men men. Hem måste jag ju och det har jag vetat hela tiden. Och nu när vi har bil så kommer vi nog kunna ta oss till Skåne lite oftare hoppas jag =)


Ikväll spelar HIF hemma match mot AIK på Olympia. Matchen börjar 19.45 och ska avnjutas hemma hos Nicole. Hade gärna gått på matchen med eftersom det är en toppmatch så stiger biljettpriserna rejält och det har jag inte riktigt råd med just nu. Ska bli underbart att få träffa Nicole ikväll. Ska nog ta med mig något gott och bjuda på tror jag =)

Dagens matchposter:



Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0