Underbar lördag

Igår hade jag en underbar dag med bara underbara personer. Jag vaknade upp i min älsklings armar och till ett Jag älskar dig Susanna. Kan dagen bli annat än bra då? Oscar åkte sedan iväg till Porsche Carrera cup i Falkenberg tillsammans med två kompisar och jag begav mig hemåt i bilen. Väl hemma mös jag lite med mamma och pappa och löste melodikrysset med dem =P Sen åkte mamma och jag in till stan där vi spenderade ca 1 timme inne på Folk och rock. Bara gick och tittade på skivor, lyssnade på musik osv. Jag kom därifrån med Maia Hirasawa's skiva =) Nöjd är jag. Mamma fick sig två skivor också. Sen gick vi upp till Våffelbruket och åt goooda våfflor med sylt, grädde och vaniljglass. Mumsigt värre. Satt och pratade lite om allt möjligt. Vi hann precis tillbax till bilen när himmeln totalt öppnade sig och det började åska och blixtra. Men när jag kom till Therese så var där alldeles snustorrt på marken och inget regn hade kommit. Vi stack och köpte pizza och glass och spenderade de kommande timmarna i hennes soffa och glodde på Sex and the city- boxen som hon köpte på Ullared =) Väldigt mysigt va det trots att jag höll på att somna i soffan. Åkte hem vid halv 6 då Oscar va påväg till mig. Jag hade varit hemma ca 30 min när han och Pontus kom och det tog oss mindre än 5 minuter att bestämma vad vi skulle göra - Landskronakarnevalen. Så jag ringde Therese och sa att hon hade 15 min på sig att bli klar ;) Sen bar det av.

Vi hade riktigt roligt. Gick på marknaden och spanade, fotades med Sanna Nielsen (bild på det kommer ikväll), drack cider/öl och kollade på Ola. Tack för den kvällen, det var riktigt nice =)

Nu är det söndag och jag jobbar. Usch.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0