Wednsday

Konstig stavning. Vet inte ens om det blev rätt. Det ser både rätt och fel ut, men det är väl för att det är ett väldigt konstigt ord. Anyway. Varje onsdag så tänker jag på Familjen addams. Sjukt jag vet. Jag följde aldrig serien eller filmen men ändå så tänker jag på henne varje onsdag. Mycket lustigt. Kan va för att föräldrarna va sjuka nog att döpa sin dotter till en veckodag...amerikaner.. ;P

Igår spelade HIF mot AIK och vann med 2-1. Det var en mycket ba match, väldigt spännande och mycket bra spel från båda lagen. HIF va lätt det bästa laget från andra delen av första halvlek och sedan ända till slutet. AIK tog ledningen efter en kvart eller något men HIF kom igen. Det omdiskuterade offside-målet hade vi tur med ;P Fröjdfeldt dömde bort det och det tackar vi gör ;) Men det var ju ett rätt beslut för det var offside. Men samtidigt kan jag förstå frustrationen när man först blir tilldömt ett mål och sedan får det ifråntaget. Det hade bubblat i mig då också. Nu var jag mest bara nöjd, och helt chockad. Har aldrig sett något sådan tidigare =P

Spenderade kvällen med min underbara bästis. Jag älskar dig massor! Ska träffa henne ikväll igen för ett hemligt uppdrag. That's right, väldigt hemligt ;) Men det ska bli otroligt roligt =) Ser fram emot det som fan. Skulle egentligen träffa Oscar men detta blir roligare, haha ;P Han får skylla sig själv som plockar sönder bilen och sen inte kan sätta ihop den igen. Haha. Snutte då.


Tråkigt väder. idag också.

tack till alla som grattade oss igår =)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0