Winnerbäck ikväll =)

Svärmor ringde nyss och frågade om jag ville gå med på Winnerbäck på Sofiero ikväll. Självklart vill jag det!! Ska bli riktigt kul och mysigt att få spendera några timmar med henne och underbar musik. Jag slutar kl 6 och hon ville vi skulle vara där så fort som möjligt efter det så det blir lite stressigt för min del, hem fort och byta om och ta fram regnkläder ifall om att det regnar ikväll och fixa något att ta med och äta. Sen bort till Sofiero för att vara där senast 7 tror jag. Åhh ska bli såå kul!! En recension kommer självklart imorgon (hoppas jag, om internet tillåter)



Imorgon bär det av till Ullared tiiidigt med Therese =) Sen hem till Oscar efter det =)

Kommentarer
Postat av: Amina

Han är helt j*vla underbar! :-D

2008-07-11 @ 18:19:45
URL: http://pastill.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0