@ work

Nu sitter jag på jobbet och tråkar. Snart läggdax för honom o då väntar en lång natt för mig. Blev dock glad när jag insåg att jag kan surfa genom min telefon, dock har jag inte msn - då hade kvällen varit räddad. Så det blir att följa allt som går på tv ikväll. Den siste samurajen går på tv o den har jag nog inte sett. Försökte övertala snecker att komma hit med lite godis till mig, han bor bara ett stenkast härifrån men verkar inte som om jag har sån tur idag. Om det är någon som känner sig snäll nog att köra o köpa lite godis o komma och lämna till mig, mot betalning så klart ;), så skulle jag vara tacksam. Hmm det går inte att byta rad, så ni får stå ut med att det blir lite rörigt :p sitter o kollar på shear genius, det är riktigt kul. Till o med vuxna människor har inget bättre för sig än att bråka när de känner sig hotade av andra. Det är väl upp till var o en att använda vilket hjälpmedel som han eller hon vill använda när det ska klippas hår. Om en tjej väljer en häcksax så är det väl upp till henne? Hon va grymt duktig med den o hon vann ju till o med den utmaningen :) you go girl :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0