Ännu fler!!

Jag är omringad av bäbisar. Eller, blivande bäbisar. Bäbisar in the making, helt enkelt. Och även födda bäbisar. Alla är gravida eller nyblivna mammor i min omgivning för tillfället och alla är i min ålder. Herregud. Det är jätteroligt verkligen för alla som blir gravida, lite utanför känner jag mig faktiskt men jag vet om att det inte är tillfälle för det än, varken Oscar eller jag är redo för det. Men tänk så mysigt det hade varit med en liten skrutt att lukta på, hihi. Det får bli ett senare projekt det. Fast jobb och bättre boende först. Så om kanske 5 år? Då e jag 27, det borde vara lagom ;P haha. Här sitter jag och spekulerar och har ingen aning om vad min kära sambo anser om saken. Eller jo det vet jag. Han vill vänta tills jobb och boende och sånt, precis som jag. Jag vet att han kommer bli världens bästa pappa!

Fick precis reda på att min gamla bästa vän är gravid i 12e veckan. Stort grattis till dig verkligen! Hoppas att det kommer gå väl och att det blir en frisk liten söt pojke eller flicka :)
Annars har jag ju 3 blivande bäbisar i min gamla gymnasieklass (vad jag vet om iaf ;P). Fick tillökning i vår tidigare 2-barniga BF-skara, med en liten flicka för två månader sedan. Så nu är det tre barn i vår klass och alltså tre kommande.
Två av mina kusiner fick barn i vintras och en av oscars kusiner fick barn för några månader sedan oxå så det är bäbisar överallt. Men det är ju så underbart kul med små sötnosar. Eller jag ska väl egentligen inte säga något för jag träffar väl dem mest när de är lugna och söta och slipper byta på dem eller vara uppe halva nätterna :P Men det är klart att jag längtar. Jag är ju inte mer än tjej och det är klart att jag sitter och dagdrömmer om min alldeles egna lilla familj som jag kommer få en vacker dag.



Kommentarer
Postat av: nadia

usch då vad jobbigt, det är ju inte riktigt denna tiden på året man vill jobba ju ;)

men man tjänar ju pengar, och då kan du köpa dendär tröjan i alla färger du vill :P hahah :)

2008-06-29 @ 22:20:30
URL: http://nadiaahagberg.blogg.se/
Postat av: nadia

jag bor i kalmar, som är världens tråkigaste stad i universum, vart bor du ? :)

2008-06-29 @ 22:38:17
URL: http://nadiaahagberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0