Baj for now

Nu ska jag in till stan och luncha med bästis :) Vi ska äta kinamaaat. Vår favorit. Sen blir det nog en sväng på rean. Måste ha lite tröjor och t-shirtar och annat sånt. Är så trött på min garderob och den är inte moderiktig för fem öre. Har typ 4 plagg som är "inne" just nu. Det är konstigt det där alltså. Tidigare så va jag sån som: Har på mig det jag vill och skiter i om det är modern eller inte. Sån är jag fortfarande, men nu tycker jag det är mycket roligare att shoppa och klä mig snyggt och moderiktigt. Jag struntar fortfarande i om folk gillar det jag har på mig, det är jag som ska ha på mig det och inte andra. Men samtidigt är det kul när folk säger att man har snygga kläder på sig. En kommentar som jag inte får så ofta, haha. Så jag antar att jag klär mig fult i andras ögon? ;P haha. Nej, men en uppdatering av garderoben är ju aldrig fel. =)

Efter min date med bästis så ska jag åka till Oscar. Behöver verkligen träffa honom och prata med honom. Kanske få gråta lite. Det hade varit skönt. Så kan jag känna ibland. "Åh, va skönt det skulle vara att gråta lite. Gråta ur alla bekymmer och tankar som kretsar i huvudet". Och så gråter jag en stund, gärna i Oscars famn, och så brukar det vara bra sen. Allt släpper för en stund och man kan få bolla lite med honom om ens tankar. Se hur han ser på saker och ting. det är skönt. han är den enda jag kan gråta inför känns det som. Beror iof på vad det är ;P Men ni vet säkert vad jag menar.


Ojoj, nu går bussen om 10 min. Måste dra. Pusshej


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0