Blåsigt värre

Det har blåst något fruktansvärt hela natten så mitt lilla hus utanför vår villa har skakat av vinden. Men den vaggade mig till sömns och jag har inte vaknat en enda gång. Nu har vinden avtagit lite, thank god. Vädret är fortsatt molnigt, med någon liten strimma av blå himmel, det vi alla längtar efter. Men något regnmoln har jag inte sett, regnade väl tillräckligt igår hoppas jag. Jag vill ha tillbaka sommarvädret som vi hade i början av månaden. Men denna sommaren har börjat precis likadant som förra året med jättevarmt och fint i slutet på maj o början på juni för att sedan regna bort resten av juni. Kan ju hoppas att det kommer en vändning snart.

Idag har jag inga planer alls. Måste bara vara hemma när IT-Christer kommer och fixar vårt bredband. Skulle komma runt 11-tiden. Så får vi väl se hur länge han stannar och om det finns något kvar av dagen att hitta på något..

Här kommer äntligen några till bilder från Göteborg. Inte många, men ni får nöja er med det ;P

   

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0