EM är igång

Äntligen är EM igång. Som jag har längtat och imorgon är det Sveriges tur att kämpa mot Grekland. Jag tror att Sverige kommer ha det väldigt tufft i gruppen och tippar faktiskt att de inte kommer gå vidare över huvudtaget. Låter inte som om jag tror på mitt lag, men det gör jag. Däremot så tror jag att de andra lagen i gruppen är mycket starkare än va Sveriges lag är. Men jag kommer sitta bänkad vid tv:n varje match och hejja på mitt lag, som den äkta supporter jag är!

Sitter just nu och tittar på matchen mellan Holland och Italien. Står just nu, efter 37 minuter, 2-0 till Holland. Väldigt rättvist. De spelar otroligt bra och 2-0 målet av Wesley Sneider var otroligt snyggt. Matchen är otroligt spännande men jag är övertygad om att Holland kommer vinna den väldigt rättvist.

Jag tippar Holland eller Portugal som vinnare i årets EM. Vi får väl se hur det går =)

Kommentarer
Postat av: amanda

hallå igen :) Jag slutar skolan på torsdag, så efter det har jag all tid i världen! hoppas att du kan vänta ett par dagar till :) så mycket nu sista ruschen ! en massa arbeten som skall lämnas in osv :)

2008-06-10 @ 12:45:38
URL: http://amandaberggren.devote.se
Postat av: Em

Jag är alltid igång vet du väl? ;)

2008-06-12 @ 18:04:44
URL: http://delaem.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0