En dag i Malmö

Då var man hemkommen från en dag i Malmö med mor och syster. Eller egentligen bara systern för mamma va på möte medans vi sprang i stan och shoppade. Kom hem med ett par svarta crockerjeans. Äntligen!! Hittade dem som jag ville ha, som jag letat efter jättelänge. Modellen Crocker Cobra med guldig dragkedja på fickorna på rumpan. Rea till och med - 299:- Susanna blev riktigt glad! Lisa shoppade två snygga t-shirtar. Jag hade vela handla så otroligt mycket mer men hittade inget jag ville lägga pengarna på. Behöver t-sirtar, linnen, tröjor, klänningar och kjolar. Allt vill säga. Men det blir Göteborg nästa vecka med syrrorna och då ska vi shoppa loss på Rut mfl.!!!

Nu har jag även skickat iväg de plaggen som blev sålda på Tradera. De slutade egentligen för en vecka sedan men jag har haft en otroligt hektisk vecka med studentförberedelser, kalas och Canadabesök så det har verkligen inte funnits någon tid. Men nu är de ivägskickade iaf. Känns skönt!

Hahaha, måste ju även göra en liten rättelse. Kommer ni ihåg den dikten som jag la in som Oscar hade skrivit i 5e klass? Fick en kommentar av Sanna som berättade att det inte alls va Oscar som hade skrivit den. Och mycket riktigt. Det är Robert Brobergs låt Öken. Haha. Det ska han få höra! ;)

Imorgon börjar jag jobba, skönt att komma igång. Lite nervöst också. Men det blir nog bra!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0