Fortfarande trött torsdag

Har jobbat 9-13 idag. Varit förvånatsvärt pigg hela dagen ända tills jag kom hem och satte mig i soffan, somnade ganska fort och det var jäkligt skönt. Nu hoppas jag bara att jag kommer kunna sova ikväll.Fick världens sötaste videoklipp av syster. Försökte publicera den här på bloggen men internetfan och datorhelvetet här hemma gjorde det tyvärr omöjligt. Ska göra det imorgon bitti istället när internet fått sova och vila sig lite. Hoppas det blir bättre då.Jag orkar faktiskt inte skriva så mycket just nu, det kommer nog något smart och intressant inlägg sedan när jag bestämt vad jag vill blogga om. Att blogga på ingenting är bara tråkigt och onödigt. =P


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

ha en bra dag :)

2008-06-26 @ 17:49:46
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0