Ibland är det skönt att ha fel :)

Som tex när mna tippar vinst till Grekland med 2-0 och det blir istället Sverige som vinner med det resultatet. Då är det skönt att ha fel! Vilken match det va :) Sverige spelade otroligt bra och vann rättvist. Grekerna hade inte en chans. Underbart att se Sverige krossa det laget som vann EM 2004. En helt fantastisk start för Sverige i detta EM. Nu har vi till ochmed chans att gå vidare ur gruppen ;) Förhoppningsvis.

Vårt internet la av igår, som vanligt, så det blev inte så mycket bloggande som jag hade velat. Igår va det nämligen exakt 3 år sedan jag tog studenten. Och efter all avundsjuka på min systers student i torsdags så får jag lov att drömma mig bort till min egen dag, höra allt jubel - alla rop, alla visslingar, alla glada stunder. Delar med mig av lite bilder från min studentdag. Dröm er bort till er egen.

Nehe, det skulle jag tydligen inte... såklart är det något fel på blogg.se uppladdningsprogram och det fungerar inte... självklart. NU när internet funkar såhär på morgonkvisten så funkar det inte att lägga upp bilder i blogginläggen. Suck. Har jag någonsin sagt att jag hatar tekniska prylar? För det gör jag. De fungerar aldrig när man behöver dem som mest.

Anyway. NU ska jag käka upp frukosten och sedan bege mig till jobbet. Jag är trött idag.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0