Idag kom den..

Idag kom min bikini, eller ja, iaf överdelen. Pratade med H&Ms kundcenter oh de hade delat upp den i två försändelser vilket jag tycker är otroligt konstigt. Vilken nytta har man av bara en bikiniöverdel? Då hade jag hellre väntat en vecka och fått båda samtidigt. Men men. Har provat överdelen iaf och den är jättefin :) Hoppas bara att  underdelen oxå passar =)



Nu har jag haft två av mina tre bredvidgångar. Pratade med enhetschefen och valde att lägga in en till strax innan jag börjar om två veckor. Det känns lite konstigt att ha en bredvidgång så långt innan jag börjar så därför valde jag och Malin att prata med enhetschefen och be henne sätta in mig på en till. Har så kul med Malin så det gör absolut ingenting. :)

Imorgon har jag liftlicenceutbildning mellan 14-15,30 på Jordbodalens vårdboende. Innan det ska jag ta mig en liten sovmorgon, städa rummet och packa min väska inför helgen hos Oscar. Sen efter utbildningen sticker jag till Förslöv. Petter tar ju studenten på fredag så jag lovade att komma imorgon och hjälpa till att fixa det sista. Måste bestämma mig vad jag ska ha på mig oxå. Får se hur vädret blir ju. Nu har det varit dåligt ett par dagar så jag får nog packa både en riktigt sommaroutfit och en lite mer våraktig, om det skulle vara dåligt väder.

Mamma hämtade mig från jobbet idag och vi åkte och köpte pizza. NU sitter vi och kollar tv. Blir nog en tidig kväll för mig, är så satans trött. Längtar tills imorgon då jag får träffa min baby igen. Inte setts sen i fredags. :S Känns lite konstigt med tanke på att vi annars är sambos. =P

Nu ska jag va social med mor min ;)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0