Jag klarade det =)

Jag blev godkänd på människans utveckling. Inga kompletteringar fick jag!!!!! Såå skönt! Nu kan jag släppa det och njuta av mitt sommarlov =) Egentligen skulle ju den tentan varit inlämnad i februari, men då va jag ju i Egypten så det gick ju inte. Och sen dess har det gått i ett hela tiden med alla uppgifter som vi skulle göra i skolan så det har inte blivit av. Så förra veckan lämnade jag in den sista av de 4 frågorna. Och nu är jag alltså godkänd. Såå otroligt skönt.

Nu är jag mitt uppe i städtagen. Städar, tvättar och packar om vartannat. Förhoppningsvis så blir vi klara tidigt så vi kan komma hem i tid idag. Men Oscars rygg sinkar oss lite eftersom han inte kan lyfta så bra. Har masserat honom med zon i flera omgångar både idag och igår, han har legat med värmedyna och tagit voltaren så det borde ju försvinna snart. Men det är klart, att han lyfter och böjer sig så mycket nu gör ju inte ryggen bättre... Men men, han får väl vila i bilen sen så får jag väl köra. Vi ser hur det blir. Tvätten är snart klar iaf. Har tre småmaskiner kvar á 15 min vardera. Men det är sånt som torkar fort. Det blir ju inte kul om vi får ha med oss blöt tvätt i bilen =S


Idag är det ju måndag, men jag vill inte garantera att det kan komma någon Monday cravings idag. Det beror lite på hur mycket tid vi har på oss när vi är klara med tvätten. Jag ska hoppa in i duschen nu iaf, när jag väntar på tvätten. Underbart väder idag oxå så det hade ju varit nice om vi hann vara ute lite oxå. Drömma går ju =P


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0