Längesen..

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade igen. Det beror ju på att jag är nyss hemkommen till mitt älskade Skåne och har haft fullt upp hela veckan. Min syster tog studenten i torsdag med buller och bång, en underbar dag med mycket skratt, trevligt sällskap och underbart väder. Det va kul att (nästan) hela släkten var samlad för att fira henne, många vi inte träffat på ett tag. Vi hade även besök av vår fjärdekusin Daniel från Canada och hans kompis Owen, som för tillfället gör sin utlandspraktik i hannover i Tyskland. Mycket trevligt. Har precis varit och släppt av dem på knutpunkten nu. Trist att helgen gick så fort, vi har haft jätteroligt. I fredags låg vi på stranden hela dagen med Nicole, Tobbe, Pada, Snecker, sanna och det gänget. Spelade volleyboll och fotboll och badade massor. Igår stack jag och Daniel och Owen till Göteborg. Var på IKEA där vi åt svenska köttbullar, sen bar det av till farmor för liten fika. Sen vidare till stan för lite shopping och avslutade dagen på Liserberg =) Mycket rolig dag. Köpte vars en sverige tröja som vi gick omkring med ;P Idag har vi varit på stranden och sedan en snabbis på Väla. Nu har de som sagt åkt hem och jag sitter i soffan med halvöppna (väldigt sömniga) ögon och tittar på EM med pappa. Väldigt trött efter helgen, ska bli skönt att ta det lugnt imorgon. 


Lovar att bättra mig med uppdatering. Internet här hemma i Skåne suger verkligen, bara kopplar upp o ner hela tiden.. blää. Men vi hoppas kunna fixa det. Hörs sen. Puss


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0