Måndag

Ännu en måndag är över, 9 timmar på jobbet men det gick faktiskt ganska fort. Dock trist att vara där själv, va roligare när Malin va där. Men så är det ju att vara assistent. Det är ju bara 5 veckor kvar ;P Men det har gått riktigt bra för att vara första dagen, har nog inte gjort några misstag. Hoppas jag iaf.

Nu ska jag och systeryster ställa oss och göra mat. Blir rödspättafileér, potatis och hollandaisås. Smaskens. Typ samma sak som jag gjorde till min brukare idag fast hon fick lax. Det skulle jag nog hellre vilja ha än rödspätta, men det är gott det oxå. Sen ikväll ska jag bara ta det lugnt. Ska hämta andra syrran lite senare men innan dess och efter det ska jag bara ligga med fötterna högt och softa. En Monday craving kommer senare oxå.

Nu. Mat.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0