Mjo

Det är konstigt att man vissa dagar kan sova längre än andra dagar, och helt ostört, utan att vakna. Igår natt sov jag som sagt 3 timmar. Inatt sov jag oavbrutet från halv 1 till halv 11 :P 10 timmar. Kanske va välbehövligt :)
Idag är det fredag, äntligen! Oscar kommer hit när han slutat jobba kl 4, sen kanske det blir Åstorp om vi känner för det. Det är ju såna dära torpardagar, med öltält och marknad och musik och sånt. Säkert inte det roligaste man kan hitta på men vi kommer ju ut iaf. Oscar har en arbetskompis som bor i Åstorp och tyckte vi skulle komma dit och hälsa på så det gör vi kanske. Får se hur det hela blir.

Annars är dagen ganska oplanerad. Jag har dock en hel del saker som jag måste göra, och det innefattar att åka och handla, städa och kanske tvätta lite. Oj va roligt man kan ha. =P Kanske ska åka och träffa Therese också, se hennes lägenhet och catch up lite. Va så längesedan.

Ooooh Nu är det Make-over time på Oprah =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0