Morgonallergier??

Finns det något som heter så? För jag nyser som fan på morgonen, det gör jag alltid. Sen är det bra lixom. Inget mer under dagen om inte någon stoppar en fjäder i näsan på mig ;P Kan man vara allergisk mot morgondamm kanske? Haha, jag vet inte.

Idag har jag verkligen inga planer. Det är väldigt skönt faktiskt. Ska iof göra iordning ute i mitt rum eftersom jag aldrig hann fixa det ordentligt när jag kom hem. Hade så mycket att göra så just nu ligger det kläder lite överallt, ska fixa med lite lådor och sånt. Sen får vi se vad som händer. Ganska skönt att bara sitta hemma och inte göra så mycket, har varit grymt busy de senaste dagarna. Måste iof iväg och väga lite av kläderna till traderaauktionerna. Så det ska jag nog sätta igång med nu. Men först blir det duschen.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0