Naptime

Gäsp.
Precis vaknat efter en halvtimmes sovstund i soffan. Blev plötsligt väldigt trött och somnade hur enkelt som helst när jag la huvudet på soffans småkuddar. Skönt att ha tv:n på i bakgrunden och slumra till dess ljud.  Nu är jag vaken, lite småtröttis och seg i huvudet, men ändå betydligt piggare än tidigare. Synd bara att jag inte har något att göra ikväll. Hade hoppats på att få åka till Oscar men han hade annat att göra så det blev inte så. Trist. Hade behövt en kram av honom. Något gnager mig, vet inte vad det är, men sånt brukar komma fram så småningom och väldigt ofta när jag är med Oscar. Han får mig att känna mig trygg och oftast så släpper allt när jag ligger i hans famn. Det tycker jag om. Inte att gråta, men att jag känner mig så trygg att jag kan gråta inför honom utan att egentligen inte veta varför.

Jag är hungrig.

Ooo, nu är det Roomservice på tv =D

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0