Sex and the city =)

Ikväll ska jag och minisyrran gå på Sex and the city. Ska bli himla roligt faktiskt. Hoppas den är så bra som alla säger, men jag har en tendens att tycka att alla såna filmer är bra oavsett vad andra säger så jag kommer nog gilla den. Till och med mamma ska gå och se den idag =P Konstigt med tanke på att hon alltid sagt att det är skräp, haha. Men även hon kan väl komma på andra tankar :)

Helgen har varit underbar. Spenderat mestadelen av den hemma hos Oscar. I fredags (midsommarafton) va det bara vi två hemma och vi lagade mat och tittade på film och bara mös vi två. Det har vi inte gjort sedan vi flyttade ner till Hbg för sommaren så det va på tiden att vi fick lite ensamtid tillsammans. Kollade på Chocolat och den var faktiskt riktigt bra. Jag är inget stort fan av Johnny Depp, eller jo, han är självklart en briljant skådespelare men jag tillhör inte den skaran av typ hela världens alla tjejer som avgudar honom och tycker han är snyggast i världen.. men i denna filmen såg han riktigt bra ut. Jag har nog bara sett honom i filmer där han spelar ovårdad och äcklig så det är väl kanske därför. Och det var precis som tv-hallåan sa innan filmen började: Ni kommer bli väldigt sugna på choklad. Och det blev jag. Det såg grymt gott ut.

Igår så va det Förslövskarnevalen och jag, Oscar och Viktor begav oss ner för att titta på tåget. Många av vagnarna hade anamat filmtemat och där va bland annat Pirates of the caribbean och söderkåkar och Rännstensungar med. Efter det gick Viktor och jag ner till karnevalsområdet och tittade på Brandsta city släckers och Måns Zelmerlöv. Finns det någon snyggare än honom? ;P haha. det är något visst med honom.
Kvällen spenderades i soffan där vi kollade på Holland - Ryssland. Vet inte riktigt hur jag ska kommentera det... men jag känner att jag nog måste skriva ett helt inlägg om fotbolls EM och där kan jag kommentera allt, för ingenting är vad jag förväntade mig att det skulle bli =P

Idag har jag varit med bästis. Och det var underbart, trots att vi bara låg däckade i soffan och kollade film och inte sa så mycket. Bara att få vara med henne ger mig styrka. Vi ska ses imorgon också och då hoppas jag vi kan hitta på något kul och göra sådant som vi brukar göra när vi träffas. Fota, ha bästissnack och bara umgås. <3

Nej, nu ska jag gå och duscha och göra mig iordning innan syster och jag ska gå på bio :) Bled med ens väldigt sugen på en Cosmopolitan ;)

och ni som väntar på fler bilder från göteborg: De kommer, väntar bara på att sofia ska skicka dem till mig!

Kommentarer
Postat av: ulrika

Filmen var ju superbra! Eller vad tyckte du?

2008-06-22 @ 21:57:55
URL: http://colorelle.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0