Sista dagen i juni

30 juni. Sista dagen i månaden. Hyran ska betalas, likaså räkningarna. Ingen rolig dag för plånboken alltså. Men o andra sidan är det första dagen på jobbet, iaf ordentligt. Ska köra om ca 20 minuter och här sitter jag och försöker äta frukost samtidigt som jag ska blogga. Lite nervös är jag. Känner hjärtat slå den oroliga takten. Men det går nog bra.

Jag saknar dansen har jag kommit på. Eller det har jag egentligen vetat hela tiden men vissa dagar blir det mer påtagligt. Jag hatar att jag inte hittatnågot bra ställe i Norrköping än. Vet att det säkert finns men de tre jag har testat har inte varit bra, så jag gick ju över till gymet istället. Men det gör inte så mycket, de har ju dansklasser på gymet också och det gillar vi =) Att gå från att dansa 4 gånger i veckan till... ingenting, det sätter sina spår vill jag lova. Både på kropp och själ. Inte konstigt att jag ofta får höra att jag har gått upp i vikt.  =/ Men nu har jag gått ner ett kilo, så bara fyra kvar. Jag SKA ner till 55.

Katten jamade utanför köksfönstret precis. Tyckte det var konstigt, för hon hoppar alltid upp på fönsterbläcket om hon vill in. Nu satt hon bara nedanför och jamade. Med all rätt. Med en fågel i munnen. Fy va äckligt. Den får hon definitivt inte släpa in här. Åh, jag ryser i hela kroppen. Stackars lilla fågel, såg så liten ut - säkert en unge. Dumma katt.

Nej, nu hinner jag inte sitta här längre. Måste förbereda mig mentalt ;P

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0