Sömnig torsdagsmorgon

Kl. är 07.46 och jag har precis kommit ur duschen. Börjar jobba kl 9 och ska jobba fram till 13 idag. Vädret suger och jag är trött som få. Har sovit ca 3 timmar inatt. Inte riktigt den utvilningen som jag skulle behöva inför en jobbedag. Åkte till Oscar igår och sov där. Viktor och jag gjorde pasta-och kycklingsallad till kvällsmat och vi kollade sedan på matchen allihopa. Monika kom hem vid 9.30-tiden och det va jättekul att se henne. Inte träffat henne på över två veckor se det var kul =) Matchen slutade 3-2 till Tyskland olyckligt nog, eftersom vi alla hejade på Turkiet och de var faktiskt det bättre laget i stort sett hela matchen. 23.30 låg vi i sängen, helt slut båda två och gosade in oss i varandra och försökte somna. Men icke. Jag va vaken fram till strax innan 3. Vad jag än tänkte på, hur mycket jag än slappnade av så kunde jag inte somna. Då är det gnagande att veta att man ska upp kvart över sex och köra hem då för att sedan inte få lägga sig igen utan göra sig iordning för att åka till jobbet. Nu är jag nyduschad och ska äta frukost, hyffsat pigg med tanke på sömnbristen, eller är det kanske så pigg man kan vara på grund av sömnbristen?

När jag såg dig på stan igår stannade mitt hjärta av rädsla. Jag skakade i flera minuter efteråt. Du passerade precis förbi mig och jag hoppas att du inte såg mig. Hade verkligen inte velat prata med dig. Du har förstört många år för mig och jag hoppas verkligen att jag aldrig behöver se dig igen och påminnas om de åren. FY.


----


Hihi. Så du chockade mig igår ;)


Kommentarer
Postat av: ulrika

Kan inet säga vad de fasta belopen är, men när jag beställde från Forever så kostade frakt och tull nästan exakt lika mycket som kläderna gick på. Så det kansek kan vara ett ledmärke..

2008-06-26 @ 15:29:12
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: ulrika

ursäkta slarvfelen=)

2008-06-26 @ 15:29:40
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: ulrika

Jag gjorde det då. Men har tänkt beställa igen snart med några tjejkompisar.

2008-06-26 @ 16:29:08
URL: http://colorelle.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0