Tisdag

Nu har IT-Christer precis åkt och det är ingen förändring på internetproblemen. Tydligen så va det inget fel på routern utan det handlar om det abbonemanget som vi har hos Telia. När vi har på tv:n så funkar internet sämre, när man lyfter telefon funkar inte internet alls, samma när det ringer. Men det ska tydligen komma någon teliasnubbe hit v. 30 och dra kablar och grejjer och fixa problemet. Men nu är det typ v. 26 så det är ju åtminstonne en månad kvar. Lagom till att jag flyttar hem ungefär.. men men. Får väl tacka för att vi har kommit en liten bit på väg iaf. Schysst av honom att komma hem hit och kolla på det.

Vet inte riktigt vad jag ska syssla med resten av dagen. Hoppas på att få ett samtal från älskling som vill att jag ska komma till honom, men förmodligen blir det väl så att han kommer hit imorgon istället. Detta betyder att jag kommer ha en grymt tråkig tisdagseftermiddag/kväll. Vår dvd-spelare är ju trasig så vill jag kolla film så blir det på min lilla dator och hur kul är det? Någon som har något annat förslag på vad jag kan göra för något kul ikväll?

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0