Trötthet

Gud, så trött jag är hela tiden. Förstår inte varför. Men jag skyller på vädret, lika bra.
Imorse släppte vi av mamma och pappa på flygplatsen inför deras resa till Florens. Snacka om att jag är avundsjuk. Jag vill också komma iväg en vecka eller två med den jag älskar och bara få njuta av värme, sol, bad, god mat och gott vin. Men det blir ingen semester för oss i sommar som jag nämnt tidigare. Blir nån tur med motorcykeln till mormor men så mycket längre än det blir det nog tyvärr inte. Kanske om vi tar en vecka eller weekend i höst och åker iväg. Så jag hoppas verkligen att jag vinner tävlingen om spa-behandlingen för två. Vi skulle verkligen behöva komma iväg och få mysa.

Idag har jag träffat Nicolina :) Vi fotade lite, snackade skit och va en sväng på Familia. Ska träffa henne på onsdag igen. Underbart att få vara hemma och få chansen att träffa henne när jag vill =) Underbar känsla att bara veta att hon är ca 20 min bort och att jag kan köra dit när som helst i stort sett. Mwah ;D

Ikväll ska jag faktiskt inte göra något alls. Bara slappa i soffan och kolla på alla dåliga program det finns på tv. Är så trött på det satans vädret. Vill ju en varm och solig sommar, ingen regnig som förra året :(

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0