3 år och 3 månader

Så länge har jag och min älskling varit tillsammans idag =) Lycka!

Dagen bjuder på en hel massa saker må jag säga. Ska alldeles strax dra på mig skorna och jackan och gå och möta Johanna. Vi ska gå en powerwalk ner på stan och sola och kanske inhandla något fint till mig till kvällens bravader. Sen bär det hemmåt, duscha, fixa håret, kanske hinna plugga liiite. Sen ska jag och oscar  va hemma hos Emma klockan 8 och kolla schlagern och förfesta. Sen får vi se om jag och bejbi hänger med ut eller om vi drar oss hemmåt, beror nog helt och hållet på mina lungor och min hosta tror jag. Ska bli en rolig kväll, få träffa lite nytt folk och festa med mina klasskompisar.

Jag är grymt sugen att gå på teknologernas Vårbal den 12 april. Hoppas jag kan övertala älskling till att hänga med =)

Nä, nu ska jag dra. Uppdaterar sedan. ;)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0