Annandag påsk

Idag är det annandag påsk vilket innebär att jag åker hem imorgon. Det känns lite vemodigt att behöva lämna älskade Helsingborg men samtidigt får jag ju komma hem till min bejbi. Ska bli så mysigt att få krypa in i hans famn igen! Har pratat med honom en del nu under veckan och det verkar som om de har haft jätteroligt och mysigt allihopa. De har varit hela släkten hemma hos hans mormor och morfar och ätit god påskmat och lekt och så. Synd jag inte fick träffa hans familj denna gången. Men det får bli nästa gång =)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig iordning för att åka in till stan och träffa Nicole. Det blir bästislunch på Mezo idag :) Men min huvudvärk sinkar mig. Men jag är positiv om att jag kommer hinna i tid. Hoppas på att få låna bilen...men det får jag kanske inte...sofia har nämligen den andra.. men men. löser sig.

Nu ska jag hoppa in i duschen, ta en huvudvärkstablett och göra mig iordning. Avsutar med en bild från lördagen

image48

Kommentarer
Postat av: susanna

Min arm ser fetetjock ut på den bilden :S

2008-03-24 @ 19:47:48
URL: http://amorina.blogg.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0