Förkyld igen.. *suck*

Ja, så är det. Jag har åkt på en förkylning igen!! Jag har bara varit frisk i en vecka och nu är jag snorig och huvudet är tungt och halsen är lite rispig. IGEN! Orka? Jag har verkligen inte tid med detta. Menmen. vad ska mna göra åt saken?

Va och tränade PowerPilates själv igår. Elin hann inte. Det var inte lika bra som förra gången men fortfarande jätteskönt. Tränaren är verkligen jättebra! Men ikväll blir det nog ingen träning för mig eftersom jag är förkyld, vill inte att det ska bli värre lixom.

Nu har vi precis haft två tjejer här som har kollat lägenheten och det verkar skitbra. De är jätteintresserade och ville att vi skulle bestämma en klupsumma på hyran och sen skriva ett litet kontrakt och skicka över så de fick titta på det och så :) Känns jättebra. så skönt att slippa den kostnaden under sommaren. Hoppas det går i lås nu!!


Nu är det mindre än en vecka tills jag kommer hem =)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0