Jag må vara galen..

Men jag tackade faktiskt nej till jobbet. Blev erbjuden att få komma dit o provjobba men sa nej. Kände för det första inte att det var ett jobb för mig, sitta och ringa upp kunder...jag som hatar telefonförsäljare. Iof va inte jobbet att sälja något men ändå. Sen känner jag mig redan stressad med tanke på att jag ligger lite efter med en tenta och denna kursen som börjar på måndag kommer att vara hektisk som fan. Kommer va såå himla mycket att göra så den lediga tiden jag har vill jag spendera med älskling eller med elin på gymmet ;P Hade varit skönt med extra kosing men jobba 4timmar 3 gånger i veckan blir alldeles för mycket. Kommer inte få tid för mig själv eller skolan eller älsklingen. Bättre att försöka fixa fler familjer jag kan vara barnvakt åt istället. Ska nog ta och gå upp till affären och sätta upp en lapp där.

Nu är det snart dax för mat och sen blir det mys i soffan - kustbevakarna idag ju =)



Suzy

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gjorde du rätt i! Det värsta som finns är att jobba med något som inte passar en. Jag själv tackade ja till ett jobb i ett kök vilket jag visste inte var min grej. Slutade med att jag sa upp mig för att jag inte trivdes alls.

2008-03-28 @ 01:27:06
URL: http://jcarlsson.blogg.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0