Lägenhetsvisning =)

Imorgon kommer det några och ska kolla på lägenheten, underbart =) Hoppas verkligen att de tar den så vi slipper ha månadskostnaderna när vi inte bor här. Känns så himla onödigt. kan lägga de pengarna på mycket roligare saker =P

Nu ska jag vara riktigt duktig och sätta mig och plugga. ska renskriva fall 2 och fall 3 samt börja titta på fall 5. det har varit en riktigt seg morgon. ställde klockan på halv 10 men vi kom inte upp förens halv 12. oscar är ju ledig nu efter tentan i lördags och det gör det så himla mycket svårare att vakna när han ligger och håller om mig och är alldeles varm och mysig. åh, längtar redan tillbaka ;)

nej, nu ska jag bege mig till skrivbordet för några timmars pluggande.
btw. jag gjorde egna köttbullar igår, känner mig otroligt hemmafruaktig ;)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0