Påskafton

Jag vet att jag är väldigt seg på att blogga när jag är i Skåne. trots att det händer otroligt mycket hela tiden så känner jag att jag inte har något att skriva om. för det första så är jag otroligt trött och omotiverad just nu.
pluggandet går inget vidare, bara tänker på den där jäkla tentan och b-uppsatsen hela tiden. blää.

Mormor och Bertil kom för ett par timmar sedan, kul o träffa dem igen. men sen är hon som hon är. tråkigt att det blivit lite tryckt stämning de senaste åren. Men det blir väl så i såna här situationer.
Borde även ringa farmor. min älskade farmor. två av hennes bröder dog förra veckan. otroligt tråkigt. :(

Ikväll är det fest hos Nicole som gäller :) ska bli riktit kul att träffa lite kompisar och få festa av sig lite. fast det gjorde jag iof i tisdags på tivoli :P men en gång till skadar väl inte ;) får ju passa på när jag är i skåne eftersom jag aldrig går ut när jag är i norrköping. tråkigt. men hoppas att det ändras nu när vi fått lite mer vänner att umgås med.
Så ikväll blir vi nog en 12-15 stycken, bland annat pada, snecker, sanna och sofia. =) även emil kanske skulle dyka upp, men jag betvivlar detta. men det hade varit grymt kul att träffa honom.
Nu återstår bara problemet: kläder. Vaf*n ska jag ha på mig??? Jag är ju grymt inne på kjolar och tunikor nu så det kanske blir det? Eller så blir det svarta jeans och tunikan.... ah well, det återstår att se. Jag orkar inte lägga ner energi på det nu. Är så himla trött idag. Sov middag för en stund sedan och det blev jag nog bara ännu tröttare av :P haha. men förhoppningsvis kommer jag att piggna till :) Men det är ju faktiskt dax att börja piffa sig. Maten serveras kl 7 och sen ska vi åka....nu är klockan halv 6. ska nog be systrarna om lite tips.

Suzy

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ledsen att vi inte kunde komma. Vi satt på påskmiddag hos Patriks familj tills jättesent och sen var vi inte direkt på festhumör efter det. Hoppas ni hade jätteroligt ändå! Få bli en annan kväll istället =D
Kram Sanna

2008-03-25 @ 14:24:05

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0