Skauneland

Om ni undrar varför jag just nu suger på att uppdatera min blogg så är det för att jag befinner mig hemma i mitt älskade Skåneland. det är underbart att vara hemma igen och jag har redan fått träffa lite kompisar och hittat på en massa skojjigheter. Idag träffade jag Anna, som jag inte träffat på sisådär 4 år eller något. Gick en promenix i Hittarp medans det snöade och blåste som fan. Jättekul och träffa henne igen!!

Sen hörde Pernilla av sig ikväll och nu sitter jag här, tillsnyggad och redo för att dra till stan! Det är 90-tals kväll på Tivoli =) ska bli så jäkla roligt. dansa till en massa klassiker - förmodligen lite spice girls och sådant =) Asskoj!

Har ju även fått träffa min underbara bästis! det var en otroligt rolig dag trots att det inte blev någon skridskoåkning.
det blev Center syd och en massa shopping istället =) Kom hem med en tunika, en kjol, två skärp och hårfärgoch sminkborttagning. Sen vart det hem till henne och käka pizza och färga håret. Och ja, det är ju en historia i sig :P
Nicoles mörkbrunrödlila hår blev morot och sen tillbaka till mörkbrunt. Det blev inte blont som hon ville =P hahaha.
Jag har färgat över mina slingor så nu är jag helbrun igen med lite röda stänk =) Nice nice.

Imorgon blir det lunch med Pada och sanna =) sen massa pluggande och sen förmodligen nicole igen på kvällen.
Men nu ska jag dra.
ha det (påsk)godis ;)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0