Sleepy

Jag är lite sömnig idag, förstod inte riktigt vad som hände när mobilalarmet gick på. Oscar har en klockradio som går på en timme innan han ska upp, vilket oftast brukar vara kl 6 och jag ska upp 9 :P Men idag gick den på kl 7 istället. Det otäcka med att ha en klockradio är att man tar in saker som sägs på radion och drömmer om det. Jag drömde att jag var med vid Hilary Clintons högkvarter och hyllade henne när hon fick reda på att hon vunnit alla delstater i nattens val. När jag vaknade sa de detta på radion. Första tanken är: wow, jag är synsk :P men så kommer man på att klockradion har varit på :P haha

För övrigt så är det två stycken som visat intresse för vår lägenhet :) Så nu kanske vi får någon som hyr den över sommaren så vi slipper de kostnaderna :) Skönt!! Igår ringde det även en kvinna till mig och frågade om jag ville komma på intervju till sommarjobb!! Hon ringde från Vård-och omsorgsförvaltningen och det handlade om personlig assistent. Hoppas verkligen jag får det. Hon verkade hur go och glad o trevlig som helst, synd att hon skulle till thailand den veckan som jag kommer vara nere i Helsingborg. Men hon sa att jag skulle frå träffa någon av hennes kollegor och sen sa hon: "för du och jag kommer ses sedan ändå!" Jag vill inte hoppas för mycket men det låter ju bra ;) Så om jag får det jobbet, vilket är ganska bra betalt, och vi inte har någon hyra under sommaren så kommer jag att kunna lägga undan massor! och vi kommer kunna åka till gotland på vår MC-semester. Kanske till o med kan åka någonstans över jul och nyår =)


Nu ska jag slänga i mig lite havregrynsgröt och en blodgrapefrukt, ta en dusch och sedan pallra mig iväg till skolan. Ska möta Emmie kl 12 o käka lunch :) Ska bli mysigt. Det är så underbart fint väder idag men är ganska kallt, men jag kan nog ha min gröna ylleklänning idag :)
Nej, nu måste jag bege mig. Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0