Som Nicole skrev: totalt onödigt, men kul ;)

Helt onödigt men kul!

Ta fram din mobil och var ärlig =)

Har du pussat nummer 2?
Anders - Jo, vi va ju tillsammans så :P

Vad har du för relation med nummer 20?
Faster =)

När ska du träffa nummer 30?
Jenni - Bra fråga, hon och macke kommer hem från thailand imorgon så vi får väl se.

Är nummer 18 söt?
Ewa - mjo, på sitt vis är hon väl det :)

Vad var ditt första intryck av nummer 33?
Jonna S - haha, det var nog bitchig :P men sen lärde jag ju känna henne och hon är underbar

Hur träffade du nummer nio? 
Cornelia - Oscars kusin

 Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Andy - Nej, inte sen i somras :(

Hur känner du nummer 63?
Pontus Hung - oxå genom Oscar

När träffade du nummer 64 senast?
Sandra Lyhme - farmors kalas i februari förra året

När ska du träffa nummer 14 nästa gång?
Emma Söderberg - på tisdag i skolan

Är du nära vän med nummer 13? 
Emma Stefansson - Nej, gamla jobbarkompisar men som har kontakt via msn

Har du gått på bio med nummer 4?
Anna Olsson - Det kommer jag faktiskt inte ihåg, men jag tror inte det.

Skulle du kunna gå ut med nummer 5?
Annelie - Min moster....så det beror på vilket sätt det är ;P

Vad pratar du och nummer 45 oftast om? 
Mamma - vad som hänt under veckan i skolan, på jobb, med familj osv osv.

 Känner du nummer 1? 
Amelie - Javisst, samma basgrupp under 30 veckor ju

 Skulle du kunna ge nummer 6 en kram?

Beckis - Självklart :) bara hon kommer hem från resan så

Vad har du och nummer 7 för relation?

Caroline - En av mina närmaste tjejkompisar. Tyvärr träffas vi inte så ofta :(

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0