Sömnig, del 2

Nu har jag kommit hem efter en mysig lunch och shoppingrunda med söta Emmie. Vi åt kebabtallrik på Gu' va gott. Sen gick vi till Gina Tricot där jag införskaffade mig en svart kort kjol, ljusrosa pärlörhängen och en ring. Emmie köpte en jättesnygg orange tröja =) Sen gick vi vidare till New Yorker där Emmie shoppade ännu mera ;P
Efter detta gick jag tillbaka upp till skolan för att sätta mig i biblioteket, men när jag kommer dit så är det alldeles kolsvart på hela campus. Tänkte om jag missat någon helgdag eller så men så ser jag att folk rör sig där inne, då har strömmen gått. Alldeles kolsvart inne på biblioteket och dörrarna in till datarummen och bokrummet där nere var stängt... så det var bara att traska hem igen. Och nu sitter jag i soffan och känner ORKA plugga...så nu gäspar jag stort och kollar på Gilmore girls. ska inom en väldigt snar framtid ta fram bökerna och läsa lite. Vi får se när det blir =P

Kommentarer
Postat av: Em

Sch.... ;)

2008-03-05 @ 22:19:55
URL: http://DeLaEm.blogg.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0