Tisdag, eviga tisdag

Tisdagen började med en jättetråkig föreläsning om Arbetsrätt. Riktigt dötrist.  Sen satt jag en stund med Anette och pluggade, åt lunch med Lina och gick sedan o satte mig själv och pluggade. Fick en del gjort faktiskt, skönt. Snart klar med fall nummer 2. Ska göra fall 3 o 5 oxå samt rapport och tre rättsfall. Rättsfallen måste jag verkligen göra nu för vi har seminarium snart.

Nu på kvällen har jag och Elin varit och tränat PowerPilates och det var nog det skönaste jag varit med om. Riktig ordentlig styrkesträning i ett lugnt och kontrollerat tempo. Man blir inte svettig men man känner verkligen att kroppen jobbar. =) Tisdagar och power pilates är bokade!

image42
Imorgon är det onsdag och lunch med Emmie =) sen en massa pluggande och kanske AfroExpress på kvällen =)

Kommentarer
Postat av: Em

Mat, mat, mat, mat.... =)

2008-03-04 @ 23:26:16
URL: http://DeLaEm.blogg.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0