200 inlägg!

I och med detta inlägg så har jag nu skrivit 200 stycken i min blogg. Yeey. =)

Elin och jag satt i skolan en timme idag, lite mer. Haha. Sen kände vi oss färdig för idag. Har skrivit klart resultat och analysdelen och ändrat lite stavning och sådant samt skrivit lite punkter för diskussion. Så nu är det bara diskussion och abstract kvar + lite småputs som sidnumrering och sådant. Känns bra som fan. Men vi fick ett meddelande innan om att deadlinen har skjutits fram till nästa onsdag istället för söndag. Det är bra även fast vi lär bli klara på torsdag, då kan vi skicka det till någon utomstående som kan läsa igenom det och komma med synpunkter.

Herregud va trött jag är idag. Har sovit sepedåligt inatt. Bara vridigt och vänt på mig hela natten, kände mig helt rastlös plus att det var hur varmt som helst i sovrummet. Blir till att gå upp på vinden och hämta fläkten. Oscar kommer hem sent ikväll, typ runt 11 eller så. Men jag ska iväg och träna PowerPilates med Elin 19.30-20.30, sen hem och laga lite mat.
Nu blir det till att vila lite och sen städa klart lägenheten så den är fin när Nicole kommer på torsdag. Måste även läsa igenom uppsatsen och kolla lite i böckerna om människans fria vilja till tentan i människans utveckling.  Bäst att sätta fart. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja folk brukar säga det ;p

2008-05-13 @ 13:49:03
URL: http://josefinb.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0